Klacht Lebara Mobile: Lebara wil mijn abonnement niet stop zetten

Gebruiker1634892461

Ik heb sinds 2018 een Sim only abbo bij Lebara voor twee jaar. Wat in 2021 stilzwijgend is verleng met nog eens twee jaar.
Gister heb ik besloten om over te stappen naar Tele2 met nummerbehoud.
Hiervoor hoef ik niks te doen. Tele2 regelt alles :)
Maar toen kreeg ik dit sms:

Beste klant,
Je provider heeft je vraag om nummerbehoud afgewezen. Je contract is namelijk nog niet afgelopen. De eerste datum waarop je je nummer kunt overzetten, is 31-01-2023. 120 dagen voor 31-01-2023 kun je een nieuwe aanvraag doen op tele2.nl/nummerbehoud/aanvragen.
We houden contact, Tele2

Dus ik gelijk Lebara bellen en gezegd dat ik mijn contract maandelijks mag opzeggen volgens de wet. En dat hun mijn nummer houd niet mogen weigeren.
Nou het enige wat zij mij kon vertellen is dat mijn contract stilzwijgend was verleng in 2021 en dat ik dit via de mail moet oplossen….
Dus ik gelijk mailen en krijg vervolgens dit terug gestuurd:

Beste Debbie,

Bedankt voor uw mail.

Helaas kunt u uw abbonement niet meer opzeggen.
Deze is in 2021 verlengd. Het wettelijke opzegtermijn is helaas al verstreken.

Ik heb vervolgens de Wet Van Dam woord voor woord naar hun terug gestuurd

Graag wil ik dat mijn contract over een maand stopt en ik mijn nummer kan meenemen naar Tele2

Lebara Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gebruiker1634892461
    Nog steeds niet opgelost nog een reactie van Lebara

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?