Opgelost door Lebara Mobile: Lebarablijft telefonisch benaderen ondanks verzoek dit niet te doen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 620416
Gebruiker
Robine T sas...@live
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn schoonmoeder van 89 word steeds benaderd of ze haar abonnement bij lebara wil verlengen. Ze beginnen dan over gb's en daar snapt ze niks meer van. Meerdere keren gebeld ook met haar eigen nummer en verzoek gedaan haar niet meer telefonisch te benaderen omdat ze ook al meerdere keren bijna is opgelicht (banken truc)
Telkens zeggen ze dat er aan het eind van het gesprek een bandje komt(recht op verzet) waarna de verbinding word verbroken en... u raad het al.... geen bandje!! Ik Ben nu al 2 dagen aan het bellen en steeds is er een andere smoes waarom iets niet kan. Dan een andere afdeling, ander nummer bellen en nog meer van die ongein.

Gewenste oplossing

Dat Lebara mijn schoonmoeder niet meer belt!
Geboden oplossing
Ze zeggen mij schoonmoeder niet meer te benaderen en bieden excuses aan. Ik vind het alleen heel vervelend dat als ik lebara zelf benader er niks mogelijk is, en naar aanleiding van mijn klacht op klachtenkompas er wel contact wordt opgenomen en mogelijkheden zijn. Ik wacht even af of deze belofte wordt ingelost......
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen