Klacht Lebara Mobile: mijn lopende abonnement bij lebara is veranderd zonder mij toestemming.
Details
Klacht
mijn abonnement is zonder toestemming en zonder mijn medeweten veranderd in een duurder abonnement.met een looptijd van 2 jaar.Gewenste oplossing
ik eis dat mijn oude abonnement van vorig jaar wordt doorgezet.ik had een abonnement van 5 GB en vrij bellen in Nederland dit abonnement was maandelijks opzegbaar en koste mij ongeveer euro in de maand.
het oude abonnement is begin september dit jaar zonder mijn medeweten en zonder mijn toestemming omgezet in een nieuw abonnement van 15GB zonder vrij bellen en 24 maanden vast. dit wil ik niet.
als mijn abonnement niet kan worden teruggezet naar de oude situatie eis ik dat ik dit nieuwe abonnement kan stopzetten zonder boete te betalen en met behoud van mijn huidige nummer zodat ik vrij kan overstappen naar een andere provider.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.