Klacht Lebara Mobile: mijn lopende abonnement bij lebara is veranderd zonder mij toestemming.

mijn abonnement is zonder toestemming en zonder mijn medeweten veranderd in een duurder abonnement.met een looptijd van 2 jaar.

ik eis dat mijn oude abonnement van vorig jaar wordt doorgezet.
ik had een abonnement van 5 GB en vrij bellen in Nederland dit abonnement was maandelijks opzegbaar en koste mij ongeveer euro in de maand.
het oude abonnement is begin september dit jaar zonder mijn medeweten en zonder mijn toestemming omgezet in een nieuw abonnement van 15GB zonder vrij bellen en 24 maanden vast. dit wil ik niet.
als mijn abonnement niet kan worden teruggezet naar de oude situatie eis ik dat ik dit nieuwe abonnement kan stopzetten zonder boete te betalen en met behoud van mijn huidige nummer zodat ik vrij kan overstappen naar een andere provider.
ik blijf aan een 2 jarig abonement vastzitten en dat wil ik niet. ik wil de mogelijkheid open houden om over te stappen wanneer ik dit wil. zo is het van af het begin geweest ik betaalde daarvoor ook extra abonnements geld. en nu zit ik er nog aan vast. op dit moment wil ik overstappen en mijn nummer behouden. indien dit niet mogelijk is word ik dus voor 2 jaar lang gegijzeld door lebara omdat ik mij nummer niet mee kan nemen. dankzij lebara moet ik nu na 15 jaar een ander telfoonnummer aanvragen hoe zou u dit zelf vinden. er is geen andere oplosing mogelijk volgens lebara ik moet dit 2 jarige gijzeling afwachten of een dikke boete betalen. lang leve lebara maar niet heus.

ik kom er niet uit met lebara ze houden maar vol dat ik een 2 jarig abonnement zelf heb afgesloten en ik weet zeker dat dit niet zo is.
    dit wordt een gebd zonder eind .
    wat is er zo moeilijk aan om de oude situatie te herstellen naar maandelijks opzrgbaar. dit is pure onwil en dwars liggen.
    Lebara Mobile
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    ik wordt zo mooi aan het lijntje gehouden, hoe lang gaat dit duren.
    zo moeilijk is het niet wat ik van jullie vraag.
    Lebara Mobile
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?