Opgelost door Lebara Mobile: mobile (zakelijke) nummer afgesloten en in depot zonder medeweten van mij als klant

# 511928
geduldenvertrouwen33

Ik heb een pre paid kaart en simkaart van Lebara. Deze gebruik ik zakelijk. Helaas heb ik weinig met mijn praktijk kunnen doen deze afgelopen maanden. Dus telefoon ook weinig gebruikt. Wel telefoon regelmatig gecheckt op berichten en opgeladen. In juni jl kreeg ik een sms dat ik moest opwaarderen omdat het beltegoed anders vervalt. Naar mijn weten heb ik dat toen gedaan. Half juni ontving ik nog een sms dat ik data gebruikte uit mijn beltegoed. Beter was om databundel te kopen. Dit heb ik niet gedaan. Daarna was het radiostilte. Heden wil ik mijn praktijk (en dus mijn zakelijke nummer) weer gaan gebruiken en blijkt mijn nummer te zijn AFGESLOTEN!!! Direct gebeld met medewerker. Vond het al vreemd dat ik de laatste maanden geen berichtjes meer kreeg. Er waren volgens de medewerker sms berichten gestuurd (nooit ontvangen!!) en mijn nummer zat in een depot. Helaas!!!!!! Dit kan toch niet de bedoeling zijn, zonder je klant daarover te informeren! Zeer kwalijk. Kost me ook nog eens veel geld. Alle visitekaartjes en briefpapier, flyers....alles vernieuwen! Ben voor de zakelijk telefoon direct naar KPN gegaan. KPN is alles in het werk aan het stellen om het voor mij te regelen, maar zijn daarvoor afhankelijk vh vrijgeven vh nummer door Lebara. Dit is toch niet klantgericht? Heb nog steeds een abonnement bij Lebara Mobile voor mijn prive telefoon, dus ben nog steeds klant.

Ik zou graag zien dat mijn mobiele nummer weer beschikbaar wordt voor mij zodat ik het nog kan gebruiken en het niet naar een ander gaat.

geduldenvertrouwen33
Hij heeft het duidelijk en met empathie aan mij uitgelegd wat er gebeurd was. Deels bleek het ook mijn fout te zijn en deels de fout van lebara. Ik voelde me, gehoord en daarbij is mij aangeboden het abonnementsbedrag terug te storten. Dit is gebeurd.

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?