Opgelost door Lebara Mobile: nee

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267492
Gebruiker
pierson
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een klacht over lebara zij weigeren mij over te zetten naar simyo met behoud van mijn huidige 06 nummer terwijl ik bij lebara nog zat beltegoed had en zij komen al zeuren om betijds op te waarderen terwijl de aflooptijd van een jaar dan nog 3 maanden voor die tijd is.

De oplossing

ik hoop dat ze eens mee gaan werken en minder met kado,s rond stroeien bv die vervelende sms waar je ziet dat je dubbel beltegoed krijgt dat is gewoon slecht

1 reactie

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, meneer Boer,

    Excuses voor het door u ervaren ongemak. Dient u svp nogmaals uw aanvraag nummerbehoud in bij Simyo, deze zal niet nogmaals door Lebara geblokkeerd worden.


    Met vriendelijke groet,
    Lebara Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pierson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon nummer is overgezet
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen