Klacht Lebara Mobile: Niet openstaan voor vraag

Klachtnummer
# 37135
Gebruiker
Miloulaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren heeft een Canadese vriend van mij een Lebara prepaid SIM-kaart gehaald en een online bundel van €10,- en een bel en sms-tegoed van €10,- eropgezet. Het bellen, sms'en en internetten ging de hele dag prima tot in de avond. Na wat resets met zijn toestel deed hij het de volgende dag nog steeds niet. Hierop belde ik voor feze jongen naar hun klantenservice. De vrouw die ik sprak begon met de vraag 'waar kan ik u blij mee maken?', wat ik sowieso al een gekke vraag vindt. Vervolgens stelde ik mijn probleem voor; de vrouw stuurde me ditect terug naar de winkel, omdat zij geen bundels etc erop zag staan. Dus ik stel mijn probleem nog een keer voor met de vraag om uitleg - vervolgens weert ze met 'ik ben fe teamleider van deze klantenservice'. ZUCHT.

De oplossing

Een antwoord op mijn vraag ipv hoogmoedig gedrag. Ik wil niet direct naar de winkel als dit mijn klantenservice is.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen