Opgelost door Lebara Mobile: Nummer behouden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194710
Gebruiker
khan
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw
In Mei 2016 waren wij op vakantie en toen was er in gebroken bij ons in het buitenland.
Veel dingen zijn gestolen ook mijn mobiel met sim kaart en puk code kaart die in mobiel hoes je zat. Terug keer van vakantie heb ik 2 keer een mail gestuurd met dat ik mijn mobiele nummer 0620087000 terug wil nooit een terug koppeling gehad van Lebara. En heb 1 keer gebeld en kreeg een Engels praten de man aan de lijn die gaf mij advies om een lebara sim kaart te kopen met een nieuwe nummer. Zodat de oude nummer erop kan komen. Ik heb dat al 2 keer gemaild naar Lebara nieuwe nummer en behouden van mijn oude nummer. Geen gehoor helaas nu zijn wij al maanden verder ik wil het opgelost .
hebben mijn nummer terug. Ik had voor het laats toen nog 20 euro opgewaardeerd en ook naar Pakistan gebeld.

0620087000 mijn mobiele nummer wat ik wil behouden .

De oplossing

Graag wil ik dat ik mijn 0620087000 van Lebara weer terug krijgen weer kan gebruiken.

5 reacties

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw, meneer Qureshi,

    In reactie op uw melding en om het 06-nummer eventueel weer aan u beschikbaar te kunnen stellen, ontvangt Lebara graag de volgende gegevens van u:
    - uw e-mail adres vanaf waar u de mails aan Lebara hebt gestuurd
    - bij voorkeur de e-mails die u gestuurd hebt

    Lebara verzoekt u de gegevens per post te sturen aan:
    Lebara Mobile
    Tav Klantenservice
    Postbus 267
    1110 AG DIEMEN

    Lebara stelt dan een onderzoek in naar wat er gebeurd is en wat er eventueel misgegaan is.

    Afhankelijk van de uitkomst daarvan zal Lebara zich inspannen om het 06-nummer aan u beschikbaar te stellen.

    In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,

    Lebara Mobile
  2. Auteur
    khan
    Datum
    Geachte heer/mevrouw

    Fijn dat jullie zo snel hebben gereageerd en hoop dat het opgelost kan worden. Ik heb dat via Lebara.nl contact formulier gedaan alles duidelijk ingevuld.

    Mijn email adres : miyaji123@hotmail.com

    Zijn er nog vragen hoor ik het graag van uw.

    Met vriendelijke groeten

    Khan
  3. Auteur
    khan
    Datum
    Ik ben netjes door Lebara Nederland benaderd .
    Zei hebben inmiddels de probleem opgelost .
    Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen met behoud van mijn eigen nummer. Plus daarbij heb ik 10 euro beltegoed erbij gekregen ter compensatie.

    Ik ben er heel tevreden mee.
    Hoe Lebara dit heeft opgelost.

    met vriendelijke groeten Qureshi
  4. Auteur
    khan
    Datum
    Ik ben netjes door Lebara Nederland benaderd .
    Zei hebben inmiddels de probleem opgelost .
    Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen met behoud van mijn eigen nummer. Plus daarbij heb ik 10 euro beltegoed erbij gekregen ter compensatie.

    Ik ben er heel tevreden mee.
    Hoe Lebara dit heeft opgelost.

    met vriendelijke groeten Qureshi
  5. Auteur
    khan
    Datum
    Lebara Nederland heeft contact met mij opgenomen per mail en Telefonisch. Per mail kreeg ik te horen dat ik mijn adres moest geven daarop zouden zei een nieuwe simkaart toesturen met behoud van mijn eigen nummer. het heeft maanden geduurd maar ben er blij mee. Lebara heeft ter compensatie ook 10 euro beltoegoed aan mij gegeven.

    Ik ben ook heel erg tevreden met Klachtenkompas zo fijn dat dit er is.

    met vriendelijke groeten qureshi khan

    Bedankt allemaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
khan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen