Opgelost door Lebara Mobile: Nummer behouden

# 194710

Geachte heer/mevrouw
In Mei 2016 waren wij op vakantie en toen was er in gebroken bij ons in het buitenland.
Veel dingen zijn gestolen ook mijn mobiel met sim kaart en puk code kaart die in mobiel hoes je zat. Terug keer van vakantie heb ik 2 keer een mail gestuurd met dat ik mijn mobiele nummer 0620087000 terug wil nooit een terug koppeling gehad van Lebara. En heb 1 keer gebeld en kreeg een Engels praten de man aan de lijn die gaf mij advies om een lebara sim kaart te kopen met een nieuwe nummer. Zodat de oude nummer erop kan komen. Ik heb dat al 2 keer gemaild naar Lebara nieuwe nummer en behouden van mijn oude nummer. Geen gehoor helaas nu zijn wij al maanden verder ik wil het opgelost .
hebben mijn nummer terug. Ik had voor het laats toen nog 20 euro opgewaardeerd en ook naar Pakistan gebeld.

0620087000 mijn mobiele nummer wat ik wil behouden .

Graag wil ik dat ik mijn 0620087000 van Lebara weer terug krijgen weer kan gebruiken.

Geachte mevrouw, meneer Qureshi,

In reactie op uw melding en om het 06-nummer eventueel weer aan u beschikbaar te kunnen stellen, ontvangt Lebara graag de volgende gegevens van u:
    - uw e-mail adres vanaf waar u de mails aan Lebara hebt gestuurd
    - bij voorkeur de e-mails die u gestuurd hebt

Lebara verzoekt u de gegevens per post te sturen aan:
    Tav Klantenservice
    Postbus 267
    1110 AG DIEMEN

Lebara stelt dan een onderzoek in naar wat er gebeurd is en wat er eventueel misgegaan is.

Afhankelijk van de uitkomst daarvan zal Lebara zich inspannen om het 06-nummer aan u beschikbaar te stellen.

In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,

Geachte heer/mevrouw

Fijn dat jullie zo snel hebben gereageerd en hoop dat het opgelost kan worden. Ik heb dat via Lebara.nl contact formulier gedaan alles duidelijk ingevuld.

Mijn email adres : miyaji123@hotmail.com

Zijn er nog vragen hoor ik het graag van uw.

Met vriendelijke groeten

Khan
    khan
    Ik ben netjes door Lebara Nederland benaderd .
    Zei hebben inmiddels de probleem opgelost .
    Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen met behoud van mijn eigen nummer. Plus daarbij heb ik 10 euro beltegoed erbij gekregen ter compensatie.

Ik ben er heel tevreden mee.
    Hoe Lebara dit heeft opgelost.

met vriendelijke groeten Qureshi
    khan
    Ik ben netjes door Lebara Nederland benaderd .
    Zei hebben inmiddels de probleem opgelost .

Ik ben er heel tevreden mee.
    Hoe Lebara dit heeft opgelost.

met vriendelijke groeten Qureshi
    khan
    Lebara Nederland heeft contact met mij opgenomen per mail en Telefonisch. Per mail kreeg ik te horen dat ik mijn adres moest geven daarop zouden zei een nieuwe simkaart toesturen met behoud van mijn eigen nummer. het heeft maanden geduurd maar ben er blij mee. Lebara heeft ter compensatie ook 10 euro beltoegoed aan mij gegeven.

Ik ben ook heel erg tevreden met Klachtenkompas zo fijn dat dit er is.

met vriendelijke groeten qureshi khan

Bedankt allemaal

khan

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?