Klacht Lebara Mobile: nummer opgeheven ruim binnen 6 maanden na laatste keer opwaarderen

Klachtnummer
# 149012
Gebruiker
verkeerdetelefoon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vlak voordat ik op reis ging heb ik contact gehad met Lebara over het behoud van mijn nummer bij tijdelijk verblijf in India. Mij werd verteld dat je een maal in de zes maanden moet opwaarderen om je nummer te behouden. 22 juni 2016 had ik daarom nog opgewaardeerd. Ik heb het nummer ook in India sporadisch gebruikt. Het hoofddoel van de sim met nummer was echter dat het in India bijna onmogelijk is om een telefoonnummer te kopen. Soms lukt dit, maar bij diefstal moet je weer van voor af aan beginnen. Ik vind het daarom erg vervelend dat mijn telefoonnummer opgeheven is. De zes maanden na de laatste maal opwaarderen zijn immers nog niet voorbij. Er stond bovendien een bedrag van boven de 100 Euro op. Ik heb reeds meerdere emails gestuurd naar Lebara.

Gewenste oplossing

Nummer en beltegoed terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen