Klacht Lebara Mobile: Onbeperkt waardeloos

Lion

Ik wou1 abonnement afsluiten zo dat ik kan internetten met vaste telefoon de eerste kontarkt getekend maar sim kaart niet kunnen activeren week later zelfde verkoper van lebara nog een andere formulier ingevuld nieuwe simkaart gegeven dat heb ik 1 maand genruikt maar dat is ook geblokkert heb bij de verkoper gegaan zaterdags staat hij voor lebara winkel hij zei nog een andere sim kaart geven andere abonnement (dus derde) kontrakt maken en andere twee annuleren ik hb dat 2 maandn gebruikt maar ik merk dat ze meer van rekening afschrijven later bleek dat ze drie keer elke maand van rek.afschreijven ik begon terug te boeken daarna derde kaart ook geblokkert maar ze blijven afschrijven 3 keer elke maand ik boek terug ik begin te geloven leven we i n mafia land? Ik bel ze om te praten kan ik ze niet breiken na dagen en uren ik hb eindelijk contakt ik moest laten bellen door de zaak vaar ik abonnement hbt gevraagdt de verkoper 1 uur gewacht werd niet opgenomen 1 uur muzik geluisterd op telefoon daarna die verkoper kwam niet meer ik heb ze meerdere malen bericht gestuurd ze bleven doorgaan maar ik ga geen cent betaling wat ik niet krijg of gebruikt

Stoppen

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?