Klacht Lebara Mobile: ondanks dat ik naar het buitenland ben verhuisd, kan ik mijn sym-only contract niet opzeggen

Klachtnummer
# 523479
Gebruiker
Natalia88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben verhuisd naar het buitenland en ik heb mijn sim-only abonnement opgezegd

De oplossing

Omdat ik naar het buitenland verhuisd ben kan ik niet meer gebruik maken van de sim-only diensten. Daar vind ik dat de telecom bedrijf realistisch in moet zijn en niet kost wat het kost een hele jaar nog laten betalen voor iets wat ik geen gebruik van kan maken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen