Klacht Lebara Mobile: Onterecht geblokkeerd na betaling

NLE Annuleren

Ik gebruik Lebara sinds 6 maanden( internationaal unlimited) laatst kreeg ik een e-mail dat laatste facture mislukt is om te incasseren via mijn bank, en kreeg direct een link om als nog de betaling te doen, nou ik direct afbetaald via de link en er was voldoende saldo op mijn bank rekening, en nu... kreeg ik een sms binnen zeggen, op 10-2-2019 is uw simkaart geblokkeerd wegens achterstand die niet is voldaan... WAT!!! IS DIT!!! Ik bel met Lebara simkaart naar 1200, 09004321321 en zelfs de 06 nr, echter het komt niet door omdat ik niet voldoende saldo heb, echt schandalig om je provider klanten service te bellen met betaling per min!!! En die mensen is zeer moeilijk bereikbaar!!! Als dit niet op gelost is bij 12-2-2019 dan zoek ik een betere en meer betrouwbaar provider... ten minste als die er wel bestaat;););)

ZO SNEL MOGELIJK UW ADMINISTRATIE ERROR TE HERSTELLEN!

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?