Klacht Lebara Mobile: Opwaarderen gratis beltegoed

cynshi

Ik heb een simkaart gekocht waarbij ik 15 euro beltegoed krijg.
Ik heb een account aangemaakt en daar €5 beltegoed voor gekregen.
Helaas bij het opwaarderen is dit er niet bij gekomen.
Ik heb toen gebeld (zaterdag 26 okt) en de medewerker vond dit vreemd en zou dit dinsdag rechttrekken.
Gisteren (donderdag) heb ik weer moeten bellen omdat er niets was geregeld.
De medewerker kon niets betekenen omdat hij niet kon zien wat voor sim-kaart ik heb en hij niets kan toevoegen.
Hij bevestigde wel dat ik er recht op had. Verder moest ik een mail versturen met verzoek om mijn beltegoed en bewijs van kaartje dat ik er recht op heb.

Ik vind dit wel vreemd. Aan een sim-kaart moeten toch gegevens hangen?
Maar goed. Ik heb twee keer een half uur aan de lijn gehangen en ben nu 2 x €0.35 kwijt.

Ik hoopte dat ze de klacht serieus nemen en deze spoedig oppakken en mij beltegoed opwaarderen.
Het zou Lebara sieren als ze gelijk de €10 storten en de €0,70 die ik nu kwijt was aan het bellen naar ze omdat het niet is goed gegaan. Dit vergoed ook weer een beetje de lange wachttijd en weet ik zeker dat het volgende keer goed gaat.

Echter alle mailadressen werken niet die ze opgaven en ik kon vinden.

Mijn beltegoed opwaarderen waar ik recht op heb.

cynshi
    Helaas niets gehoord. Ze hebben gewoon maling aan alles
    cynshi
    Ik verw8 niets meer. Alle klachten gaan maar door en ook deze site zal dit niet gaan veranderen ben ik bsng.
    Ik kan alleen maar zeggen: ga niet in zee met labara

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?