Klacht Lebara Mobile: Sim only abonnement simkaart niet ontvange

Klachtnummer
# 375956
Gebruiker
Simone Thijm
Datum
2 reacties

Details

De klacht

n

Ik heb 7 juni een sim only abonnement aangevraagd en betaald
Echter wacht ik nog steeds op de simkaart
En kan de klantenservice niet bereiken

De oplossing

Ik wil graag contact met klantenservice en weten wat de status is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Simone Thijm
    Datum

    Ik heb 7 juni een sim only abonnement aangevraagd en betaald
    Echter wacht ik nog steeds op de simkaart
    En kan de klantenservice niet bereiken
    niet per mail en niet telefonisch
  2. Auteur
    Simone Thijm
    Datum
    probleem is nog steeds niet verholpen ik graag in contact met de Lebara ik wil de overeenkomst laten ontbinden. Ik krijg geen reactie van Lebara

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen