Klacht Lebara Mobile: Slechte communicatie sms’jes waardoor beltegoed op gaat

Klachtnummer
# 319468
Gebruiker
KRoyWilhelm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Lebara,
Al vrij lang gebruik ik een Lebara simkaart.
Maar laatste tijd steeds meer problemen met het gebruik van internet en bellen.
Zo laat ik me beltegoed op om ook internet te kopen. En vandaag voor de zoveelste keer: gaat me internet op maar dan word er geen sms’je gestuurd dat me internet op is en daardoor verbruikt hij al mijn beltegoed. Af en toe denk ik laat maar zitten maar daardoor maak ik wel steeds enorme kosten.

De oplossing

Na meerdere keren te hebben laten gaan zou ik nu wel Keerbergen geld terug willen daarvoor of in iedergevalt beltegoed

1 reactie

  1. Auteur
    Lebara Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, meneer Wilhelm,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Uw melding is doorgezet naar Lebara Klantenservice om uw melding te onderzoeken en zij nemen binnenkort contact met u op om de bevindingen en eventuele verolgstappen met u te bespreken.

    U kunt eventueel zelf telefonisch of via email contact opnemen met Lebara Klantenservice, zie www.lebara.nl/contact

    Met vriendelijke groet,
    Lebara Mobile

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen