Klacht Lebara Mobile: verkeerd geinformeerd daardoor de verkeerde bundel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355403
Gebruiker
H.A.R.T.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

doordat lebara zogenaamd de unlimited bundels eruit heeft gehaald wat ze bij de klanten service aan mij vertelden heb ik per ongeluk een verkeerde bundel opgewaardeerd van 30 euro. nadat ik dit heb gecontroleerd op de website van lebara klopt dit hele verhaal niet. de bundel met onbeperkt internet bestaat degelijk nog wel alleen is deze duurder gemaakt van 30 euro naar 35 euro. als mij dit verteld was had ik nooit die fout gemaakt.en gewoon 5 euro erbij gedaan en had ik de juiste bundek gehad. ik heb namelijk niks aan een internationale bundel! nu ben ik dertig euro voor niks kwijt en geen internet. wat een klantenservice je wordt asociaal te woord gestaan en als blijkt dat ik gelijk heb gooien ze de telefoon erop en verbreken ze de verbinding. ik ben jarenlang trouwe klant mede doordat lebara 1 van mijn projecten was toen lebara nog in de start blokken zat en dankzij mijn inzet en samenwerking met yurt opstarter van Lebara in 2003 is lebara nu wat het is. en dan nu zo asociaal te woord gestaan en ook helemaal niks opgelost.ik hoop dat dit wordt opgepakt en hier wat mee gedaan wordt anders zoek ik het hoger op en zal ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat deze klacht en andere net zo groot en bekend wordt zoals ik dat destijds met lebara gedaan heb.

De oplossing

mij de juiste bundel aanbieden. de bundel die jullie op de site hebben gehad en die ik al maanden opwaardeer dat is de unlimited van 30 euro met onbeperkt internet die wordt nu aangeboden voor 35 euro. ben bereid de bijbetaling te doen van 5 euro mits mijn bundel van nu wordt omgezet naar de juiste. nu heb ik internationale bundel van 30 euro met 10gb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lebara Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A.R.T.
Datum
Uiteindelijke oplossing
TOTAAL NIET OPGEPAKT EN GENEGEERD! HELAAS VOOR LEBARA HEB ANDERE STAPPEN MOETEN ONDERNEMEN
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen