Klacht Lebara Mobile: Zie verstuurde klachten brief hierboven aan Lebara.

sad Niet opgelost
Hilde Nieuwdorp

Teneinde een slepende kwestie met jullie op te lossen probeer ik nog één maal duidelijkheid te verkrijgen over mijn GSM-abonnement bij Lebara.
Juli 2019 heb ik bij jullie een abonnement afgesloten via GSMWeb.nl zonder gekoppelde GSM, met
nummerbehoud voor € 10,00 per maand.
Zie bijgevoegde correspondentie GSMWeb 25-07-2019.

Jullie hebben mij aangesloten op 25 augustus 2019. Dit ging niet in 1 keer goed maar na wat heen en weer bellen kon ik bellen, sms’en, internetten en telefoon ontvangen als vanouds op mijn eigen vertrouwde nummer, nu echter met de Lebara simkaart.
In mijn Lebara kon ik echter nog steeds niet op mijn telefoonnummer. Dit stond / staat geregistreerd op een ander email adres xxxxxk@live.nl.
Niet mijn email dus wizuma@kpnmail.nl. De aansluitkosten van dit abonnement werden ook na afschrijving weer teruggestort. Hierna is aan mij niets meer gefactureerd.
Na ettelijke keren uw klantenservice te hebben gebeld werd ik teruggebeld en mij verzocht het uitzoeken af te wachten omdat Lebara er niet uitkwam en zij een extern bureau hadden ingeschakeld om het uit te zoeken.
Deze telefoongesprekken vonden plaats in november en december 2019.
Daarna heb ik niets meer van Lebara vernomen.

Heden, 28 januari 2021 staat het nummer 06-57051957 nog steeds op iemand anders zijn gegevens geregistreerd.

Mijn verzoek aan u, zoek uit hoe dit zit en geef aan mij het alleenrecht op mijn eigen nummer
06-57051957. Kan dit niet, beschouw dan mijn abonnement als niet bestaand en hef het op.

Ik verwacht voor 28-02-2021 van u te horen, zodat ik eindelijk ook mijn telefoonabonnement goed en juist kan regelen. Hoor ik voor die tijd niets van u dan beschouw ik mijn abonnement als beëindigd.
W.J. Nieuwdorp – Koole
Jozef Israelsstraat 4
4462 SJ Goes
06-57051957
wizuma@kpnmail.nl

Per mail graag.
Graag zo snel mogelijk opzeggen met nummerbehoud.

Hilde Nieuwdorp
Telefonisch contact gehad met Lebara. Ze gaan het uitzoeken.

Ook een klacht indienen over Lebara Mobile?