Klacht Lecturama: Computer compleet

JWA1978

Ik wil graag mijn delen van computer Compleet retourneren en,
Mijn betaalde bedragen terug ontvangen!

Omdat ik veel betaald heb voor een waardeloos mapje.

Hele geldbedrag retour na terugzending van de map

Lecturama
    Geachte heer Wagenvoord,Wij kunnen de cursus die al uitgepakt is en al 1.5 jaar oud is niet meer retour nemen.
    U kunt een zending binnen 2 weken na ontvangst retourneren na 1.5 jaar is dit niet meer mogelijk.met vriendelijke groet,
    D. van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
    Beste D van Egmond,
    Ik ben het niet met u eens, dat u zegt dat het al 1,5 jaar
    geleden was! Want de laatste betaling heeft plaatsgevonden op
    3-1-2014. Ik heb gekeken op mijn afschriften. En kort daarvoor kreeg ik de 2e zending. Ik vondt het ook al vreemd, dat er per telefoon was verteld, dat het per zending 14,95 zou zijn. En niet 2x 14,95! Hoe kan het dat er zoveel verschil tussen zit?
    Het zit me nog steeds niet lekker! Ik hoop dat u een passende oplossing heeft voor mij! Mvg, Jeroen
    Lecturama
    Geachte heer Wagenvoord,U heeft de eerste zending begin juli 2013 ontvangen de 2e zending is eind juli 2013 naar u verstuurd. Bij deze zending heeft u ook een schrijven ontvangen dat de zending 10 afleveringen bevat en dat u per aflevering € 14,95 betaald. Er wordt ook aangegeven dat u de zending altijd binnen 2 weken retour mag sturen. In oktober 2013 is er ook nog een uitleg van de betalingen naar u verstuurd per mail.met vriendelijke groet,
    D. van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
    JWA1978
    De 2e zending zit nog steeds in folie a €156, dus die kan ik retour zenden. Ik merk dat u van uw kant weinig bereid bent om tot een oplossing te komen? Ik was ook verbaasd dat jullie mijn nummer hadden, en mijn oude adres? Hoe kunnen we dit oplossen??

JWA1978

Ook een klacht indienen over Lecturama?