Opgelost door Lecturama: digitale fotografie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19782
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het ontvangen van het pakket digitale fotografie,heb ik de inhoud bekeken en blijkt dat het toch niet klopt zoals ze telefonisch hebben verteld..Ik heb toen het pakket terug gestuurd met een brief.
Ik heb op 18 december 2012 een brief gestuurd naar lecturama met een uitleg,maar wat blijkt nu; ik krijg op 19 januari 2013 een brief met acceptgiro dat ik een betalingsachterstand heb..
Rara hoe kan dit? Hebben ze pakket met mijn brief niet ontvangen?

De oplossing

Laten ze eerst checken bij hun afdeling;terug ontvangen bestelling of het pakket daar ligt,maar niet na een maand een buitengerechtelijk Incasso brief sturen met een incassokosten volgens de wet 15 % van de hoofdsom= 1.02 euro,echter met een minimum van 40 euro.Inhoud van pakket kost 6.83 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    Lecturama
    Datum
    Geachte heer Adriaannsz,Waarschijnlijk vanwege de drukte met de feestdagen is er iets mis gegaan met het retourneren van uw pakket.
    Wij hebben dit voor u inmiddels opgelost en wij zoeken dit verder uit met de post.
    Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Lecturama
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    OK en bedankt van U snelle reactie
    Ik hoop dat U bij andere problemen eerst de zaken bij U moet nakijken of alles klopt.
    m.vr.gr.
    M.Adriaansz

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lecturama?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen