Opgelost door Lecturama: digitale fotografie

# 19782
Anoniem

Na het ontvangen van het pakket digitale fotografie,heb ik de inhoud bekeken en blijkt dat het toch niet klopt zoals ze telefonisch hebben verteld..Ik heb toen het pakket terug gestuurd met een brief.
Ik heb op 18 december 2012 een brief gestuurd naar lecturama met een uitleg,maar wat blijkt nu; ik krijg op 19 januari 2013 een brief met acceptgiro dat ik een betalingsachterstand heb..
Rara hoe kan dit? Hebben ze pakket met mijn brief niet ontvangen?

Laten ze eerst checken bij hun afdeling;terug ontvangen bestelling of het pakket daar ligt,maar niet na een maand een buitengerechtelijk Incasso brief sturen met een incassokosten volgens de wet 15 % van de hoofdsom= 1.02 euro,echter met een minimum van 40 euro.Inhoud van pakket kost 6.83 euro.

Lecturama
    Geachte heer Adriaannsz,Waarschijnlijk vanwege de drukte met de feestdagen is er iets mis gegaan met het retourneren van uw pakket.
    Wij hebben dit voor u inmiddels opgelost en wij zoeken dit verder uit met de post.
    Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Lecturama
    Anoniem
    OK en bedankt van U snelle reactie
    Ik hoop dat U bij andere problemen eerst de zaken bij U moet nakijken of alles klopt.
    m.vr.gr.
    M.Adriaansz

Anoniem

Ook een klacht indienen over Lecturama?