Klacht Lecturama: Een factuur voor een pakket die ik niet besteld heb.

Beste Debbie van Egmond
Ik werd een paar weken geleden gebeld door het bedrijf Lecturama, die vertelde mij dat ik een fotografie pakket had gewonnen. Ik werd gedwongen om "ja" te antwoorden. Een weekje later kreeg ik het pakket thuis gestuurd. Ik heb het pakket thuis gehouden en heb netjes de verzendkosten betaald, dat werd mij gevraagd. Afgelopen zaterdag stond post NL weer voor mijn deur met een pakketje van Lecturama. Ik vertelde de bezorger dat ik dit niet besteld heb. Hij heeft het voor mij mee teruggenomen en teruggestuurd.

Vandaag kreeg ik een email in mijn inbox met de vraag of ik een bedrag van €134,45. Ik ben niet van plan dit te betalen.

Mijn vraag is wat moet ik nu doen ?

Dat ik het bedrag niet hoef te betalen.

Lecturama
    Geachte mevrouw van Delden,Wij hebben u een email gestuurd.Met vriendelijke groet
    Uitgeverij Lecturama.
    klacht
    ik heb alleen maar de mail van de factuur ontvangen.
    geen andere mail.
    Lecturama
    Geachte mevrouw van Delden,Wij hebben u wel degelijk een email gestuurd vanuit het emailadres:
    lecturamaklantenservice@lecturama.comMet vriendelijke groet
    Uitgeverij Lecturama
    klacht
    neem mij niet kwalijk ik heb hem toch gekregen, bedank voor de mail!
    Lecturama
    Geachte mevrouw van Delden,Fijn te horen dat u de email toch heeft ontvangen,Met vriendelijke groet
    Uitgeverij Lecturama

Ook een klacht indienen over Lecturama?