Opgelost door Lecturama: Gratis pakket maar zit deels vast

Kimvan der zwan

Onlangs ben ik gebeld en werd ik een beetje voor het blok gezet Door akkoord te gaan met verzending van een gratis pakket. Verzendkosten moet ik wel betalen wat me redelijk logisch leek. Echter werd er gezegd (wat later pas echt tot me doordrong) dat ik bij ontvangst van vervolgpakketten ik dan kon kiezen om hem retour te sturen en op die manier kon annuleren. Deze werkwijze vind ik niet fijn.

Ik zou graag alles willen annuleren. Ook het gratis pakket. Wettelijk gezien mag ik dot binnen 7 dagen doen dus wil ik hier ook graag gebruik van maken.
Tevens zie ik graag mijn NAW gegevens verwijderd uit uw bestand.

Lecturama
    Geachte mevrouw van der Zwan,Wij hebben de zendingen van Digitale Fotografie voor u geannuleerd.
    De NAW gegevens zijn voor u uit ons systeem gehaald.met vriendelijke groet,
    D. van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
    Kimvan der zwan
    Ik heb alsnog het eerste pakket ontvangen, heb hier nog geen verzendkosten voor betaald. Kan ik dit pakket retourzenden?
    Lecturama
    Geachte mevrouw van der Zwan,Deze zending was al voor de annulering naar u verstuurd.
    U kunt deze retour sturen maar daar zijn kosten aan verbonden die net zo hoog zijn als het pakketje te behouden en eenmalig te betalen.
    De rest van de zendingen is voor u geannuleerd en u gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.met vriendelijke groet,
    D.van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
    Kimvan der zwan
    Dank u wel. Ik zal de verzendkosten alsnog overmaken.

Kimvan der zwan

Ook een klacht indienen over Lecturama?