Opgelost door Lecturama: Gratis pakket maar zit deels vast

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66296
Gebruiker
Kimvan der zwan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs ben ik gebeld en werd ik een beetje voor het blok gezet Door akkoord te gaan met verzending van een gratis pakket. Verzendkosten moet ik wel betalen wat me redelijk logisch leek. Echter werd er gezegd (wat later pas echt tot me doordrong) dat ik bij ontvangst van vervolgpakketten ik dan kon kiezen om hem retour te sturen en op die manier kon annuleren. Deze werkwijze vind ik niet fijn.

De oplossing


Ik zou graag alles willen annuleren. Ook het gratis pakket. Wettelijk gezien mag ik dot binnen 7 dagen doen dus wil ik hier ook graag gebruik van maken.
Tevens zie ik graag mijn NAW gegevens verwijderd uit uw bestand.

4 reacties

  1. Auteur
    Lecturama
    Datum
    Geachte mevrouw van der Zwan,Wij hebben de zendingen van Digitale Fotografie voor u geannuleerd.
    De NAW gegevens zijn voor u uit ons systeem gehaald.met vriendelijke groet,
    D. van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
  2. Auteur
    Kimvan der zwan
    Datum
    Ik heb alsnog het eerste pakket ontvangen, heb hier nog geen verzendkosten voor betaald. Kan ik dit pakket retourzenden?
  3. Auteur
    Lecturama
    Datum
    Geachte mevrouw van der Zwan,Deze zending was al voor de annulering naar u verstuurd.
    U kunt deze retour sturen maar daar zijn kosten aan verbonden die net zo hoog zijn als het pakketje te behouden en eenmalig te betalen.
    De rest van de zendingen is voor u geannuleerd en u gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.met vriendelijke groet,
    D.van Egmond
    Uitgeverij Lecturama
  4. Auteur
    Kimvan der zwan
    Datum
    Dank u wel. Ik zal de verzendkosten alsnog overmaken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kimvan der zwan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lecturama?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen