Klacht Lecturama: Niet goed uitgelegd pakket breien

Klachtnummer
# 60642
Gebruiker
Carpe Diem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind januari werd ik benaderd door Lecturama over een breipakket.
Wat ik daaruit begreep zou ik iedere keer een pakket ontvangen en als ik het niets vond dat ik het terug kon sturen. Of stop kon zetten. Ik kreeg een pakket betaalde 14,95!
Nu wilde ik het stop zetten en kreeg te horen dat het al de afleveringen waren in het pakket dus moet ik al de afleveringen betalen. Maar dat wil ik helemaal niet wat moet ik nu doen ik kan ook de papieren niet meer terug vinden. Door dat ik hersenletsel heb is het voor mij zeer moeilijk om dingen te onthouden en ik weet niet wat ik nu moet doen?
Ik heb het financieel ook niet ! Ik hoop dat ik geholpen word hiermee. Ik heb zelf al gebeld maar er werd gezet ja u moet gewoon betalen.

Met vriendelijke groet,
Sylvia van Koningsveld

De oplossing

Ik hoop dat ik wat nog open staat terug mag sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Lecturama
    Datum
    Geachte mevrouw Koningsveld,Wij hebben u een email gestuurd met aanvullende informatie.Met vriendelijke groet
    D.van Egmond
    Uitgeverij Lecturama

Ook een klacht indienen over Lecturama?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen