Opgelost door Lecturama: Ongevraagde vervolgzending na een kennismakingspakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5829
Gebruiker
Tonie Rompa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben telefonisch benaderd door Lecturama voor een kennismakingspakket voor digitale fotografie a 6.83. Hierin heb ik ingestemd. Vlak voor mijn vakantie werd een 2e pakket afgeleverd. Op mijn vakantie zag ik dat er 23.95 door lectarama was afgeschreven. En even later zag ik dat er 14.95 weer was afgeschreven. Dit heb ik laten terugstorten. Hierna kwam er een brief met incasso kosten enz. Nu blijkt dat het geheel 165,48 euro te kosten waar ik niet voor ingestemd heb.

De oplossing

Ik heb alleen instemming verleend voor een kennismakingscursus en ben accoord gegaan met het betalen hiervan (6,83 euro). Ik ben niet accoord gegaan met de rest.
Aangezien ik laat gereageerd heb 9vakantie en drukte op werk) ga ik schoorvoetend accoord met de betalingen (autom. incasso) tot nu toe (6.83+23.9+14.95). Echter ik ben niet accoord met de overige betalingen a 119.60.

Klantnummer 321021731

2 reacties

  1. Auteur
    Lecturama
    Datum
    Geachte mevrouw Rompa, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet,
    D. van Egmond
    Uitgeverij Lecturamae reactie schrijven...
  2. Auteur
    Tonie Rompa
    Datum
    Ofschoon het afgehandeld zou zijn met het terugsturen van de zending, heeft Lecturama niet verteld dat de kosten voor het terugsturen op mijn rekening komt.
    Dit is dan generiek voor paketten die teruggestuurd worden ook door andere consumenten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonie Rompa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lecturama?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen