LEDdirect is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht LEDdirect: LED-lamp na 1000 uur al kapot - leverancier biedt 10% korting op nieuwe lamp
Details
Klacht
Dure, dimbare 12w ledlamp (ter vervanging van 100w gloeilamp) is 4 jaar geleden aangeschaft (30 euro) met een verwachte levensduur van 20000 branduren. De lamp brandt weinig, maar is nu na 4 jaar/ ca.1000 branduren toch al kapot. Ledlampendirect geeft niet thuis, en wil na 2x bellen en mailen niet verder gaan dan 10% korting op een nieuwe lamp en gratis verzending die sowieso al gratis is vanaf 20 euro. Ze zijn heel snel met nabellen, maar leken vooral geinteresseerd in het vinden van verklaringen die de oorzaak bij mij zouden leggen: zit er geen te hoog wattage op de betreffende groep, was het armatuur wel geschikt, de ruimte niet te nat etc. Na het opsturen van foto's en nadere uitleg kwam het magere aanbod van 10% korting.Gewenste oplossing
Nieuwe lamp - die inmiddels overigens geen 30 euro maar nog maar 15 euro kost- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.