Klacht LEDdirect: LED-lamp na 1000 uur al kapot - leverancier biedt 10% korting op nieuwe lamp

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286771
Gebruiker
Berg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dure, dimbare 12w ledlamp (ter vervanging van 100w gloeilamp) is 4 jaar geleden aangeschaft (30 euro) met een verwachte levensduur van 20000 branduren. De lamp brandt weinig, maar is nu na 4 jaar/ ca.1000 branduren toch al kapot. Ledlampendirect geeft niet thuis, en wil na 2x bellen en mailen niet verder gaan dan 10% korting op een nieuwe lamp en gratis verzending die sowieso al gratis is vanaf 20 euro. Ze zijn heel snel met nabellen, maar leken vooral geinteresseerd in het vinden van verklaringen die de oorzaak bij mij zouden leggen: zit er geen te hoog wattage op de betreffende groep, was het armatuur wel geschikt, de ruimte niet te nat etc. Na het opsturen van foto's en nadere uitleg kwam het magere aanbod van 10% korting.

Gewenste oplossing

Nieuwe lamp - die inmiddels overigens geen 30 euro maar nog maar 15 euro kost
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

LEDdirect is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LEDdirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen