Klacht Lederclub.nl: Geen geld retour na aangetekende retourzending

MN

2 mei leren heren jas besteld maat L, deze was helaas te groot. Aangetekend retour gestuurd en verzocht om maat M te leveren. Deze werd geleverd maar helaas was deze nog te groot, waarschijnlijk door pasvorm. Leren jas maat M aangetekend retour gezonden met verzoek geld te retourneren. Telefonisch of via mail geen enkele reactie.
Op 17 mei is de geretourneerde jas door Lederclub.nl in ontvangst genomen (gezien via track en trace code).

Ik zou graag het geld geretourneerd krijgen, zoals op retourbon is aangegeven. Het gaat om een bedrag van E 189,-

MN
    Helemaal 0,0 reactie gehad van de Lederclub over deze klacht! Echt schandalig! Gezien de vele reacties van medegedupeerden noem ik dit pure oplichterij! Lekker makkelijk geld verdienen zo! Het zijn ook niet zomaar een paar euro!!
    Ik hoop dat mensen eerst op de klachtenkompas lezen eer ze besluiten bij deze webshop te bestellen!

MN

Ook een klacht indienen over Lederclub.nl?