Opgelost door Lederclub.nl: terugbetaling na terugzending

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 338103
Gebruiker
J.M. Limburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een jas teruggestuurd op 21 november, terugbetaling bleef uit. Na tussenkomst van klachtenkompas toezegging dat het 10 december zou worden, nu op 13 december nog geen storting ontvangen. Na het lezen van andere klachten vraag ik me af of dit gaat gebeuren.
Mocht er binnen 3 dagen geen geld op mijn rekening staan ga ik andere stappen ondernemen om als nog mijn geld te ontvangen.

De oplossing

Het bedrag ad 159,00 z.s.m. overmaken op rekeningnummer NL81RABO 0334903513 t.n.v. J.M. Limburg

1 reactie

  1. Auteur
    J.M. Limburg
    Datum
    Lederclub heeft telefonisch contact opgenomen en het probleem was de drukte bij Post.nl waardoor zij de jas veel later hebben ontvangen dan wat er stond bij Track en Trace. Erg vriendelijk te woord gestaan en de belofte gekregen dat volgende week het geld wordt overgemaakt. Zeer nette afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Limburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgende week wordt het aankoopbedrag teruggestort!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lederclub.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen