Klacht Lederland: Donkere plek op hoofdkussens fauteuils

De Brij

Sinds een half jaar 2 fauteuils in gebruik welke zijn aangeschaft bij Lederland. Al na een paar maanden begon op de hoofdkussens van de fauteuils een donkere plek te zichtbaar te worden. Bij Lederland een klacht ingediend met foto's. De reactie van Lederland was dat de vlekken ontstaan door inwerking van haar en huidvetten en dat deze inwerking gevoeliger is op een opennerfleder dan op gladleder. Lederland meldde dat op basis van deze gegevens zij de melding niet zien als een klacht en het dossier hebben gesloten.
Je mag toch verwachten dat bij de aanschaf van fauteuils van € 2.100 per stuk er geen donkere plekken op het leer ontstaan na een half jaar normaal gebruik. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat als je visite ontvangt een laken over de stoelen moet leggen, omdat er anders mogelijk zwarte plekken op de fauteuils ontstaan.

Ik vind de service zwaar onder de maat!

Wij willen dat Lederland de verf hersteld of indien niet mogelijk de fauteuils terug neemt en het aankoopbedrag terug storten.

De Brij
    Geen reactie ontvangen van Lederland. Ik adviseer iedereen om daar geen producten te kopen, want de kwaliteit van de producten en de klachtenafhandeling is bedroevend slecht. Nooit meer Lederland!

De Brij

Ook een klacht indienen over Lederland?