Klacht Ledoplicht.nl: Besteld, betaald maar geen levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92135
Gebruiker
Ram
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zondag 4 januari besteld. Volgens site is artikel op voorraad en voor vier uur besteld is volgende dag in huis.
Na bestelling krijg ik alleen de bevestiging van paypal dat ik heb betaald. Van ledopgelicht.nl ontvang ik geen enkel teken van leven.
Dinsdag 6 januari nog geen teken van leven. Dus maar een email gestuurd.
Zaterdag 10 januari nog geen teken van leven. Dus nogmaals email gestuurd.

De oplossing

Geld terug

6 reacties

  1. Auteur
    Ledoplicht.nl
    Datum
    Beste Rolf,Heb je een klantenservice ticket aangemaakt via onze klantenservice pagina?
    Zou je mij in dat geval het ticketnummer kunnen doorgeven zodat ik dit kan nakijken en direct in behandeling kan nemen?
    Met vriendelijke groet,Jason namens Ledoplicht
  2. Auteur
    Ledoplicht.nl
    Datum
    Beste Rolf,Ik heb je email van vandaag al gevonden, aan de hand hiervan is een klantenservice ticket aangemaakt voor de afhandeling van je vraag.
    Met vriendelijke groet,Jason namens Ledoplicht.nl
  3. Auteur
    Ram
    Datum
    Update:
    Na het plaatsen van de klacht op deze site (10 januari) nog dezelfde dag reactie.
    Verkoper meldt: 'Het lijkt erop dat de Paypal betaling niet correct is afgerond (bevestig knop) waardoor de bestelling niet is geregistreerd.'
    Verkoper biedt verder aan het bestelde nog dezelfde dag (zaterdag) langs te brengen en anders wordt het maandag verzonden.
    Vandaag (woensdag 17:00) krijg ik een mailtje met excuses voor de vertraging en het wordt vandaag verzonden. We gaan het meemaken.
  4. Auteur
    Ram
    Datum
    Donderdag inderdaad bestelling ontvangen. Ik heb nu in ieder geval voorlopig genoeg batterijen. Ik had de batterijen ondertussen al elders besteld. Deze shop leverde wel zoals op de site vermeld staat de volgende dag!
  5. Auteur
    Ram
    Datum
    Donderdag inderdaad bestelling ontvangen. Ik heb nu in ieder geval voorlopig genoeg batterijen. Ik had de batterijen ondertussen al elders besteld. Deze shop leverde wel zoals op de site vermeld staat de volgende dag!Jammer dat knoopcelshop/ledoplicht niet gekeken heeft naar hoe ik de klacht wilde oplossen (geld terug). Was de eerste en laatste keer knoopcelshop/ledoplicht/emovendo of hoe ze ook mogen heten!
  6. Auteur
    Ram
    Datum
    Jammer dat knoopcelshop/ledoplicht niet gekeken heeft naar hoe ik de klacht wilde oplossen (geld terug).Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan bij een bestelling. Maar dit ging wel heel raar ze leggen de schuld deels bij de klant.
    Ik had iets niet aangeklikt oid (Paypal had het wel begrepen dus lijkt me eerder een manco in de shop software).
    Ik had een ticket moeten aanmaken (email lezen ze blijkbaar niet).Sorry maar 'the customer is always right'

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ledoplicht.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen