Klacht Ledoplicht.nl: Bestelling niet ontvangen

Harry

Op 26 februari heb ik oplaadbare waxinelichtjes besteld bij Ledoplicht voor € 49.99
Referentienummer is 4503. Tot op heden heb ik niets ontvangen wel kreeg ik op 28 april onderstaande mail van Ledoplicht.
(Allereerst onze excuses voor het verloop van uw bestelling.
Tot onze schrik hebben wij ontdekt dat uw bestelling door een fout in het systeem open is blijven staan en nog niet is verzonden.
Graag vernemen wij van u of u de bestelling nog wenst te ontvangen?
In het geval dat u uw bestelling alsnog wenst te ontvangen willen wij de volgende 2 opties aanbieden:
10% van het aankoopbedrag zal binnen 5 werkdagen worden teruggestort
Een gratis warm wit lichtsnoer op batterij met 40 lampjes
Een tegoedbon van 7,50 euro te besteden bij Ledoplicht.nl)
Mooi dacht ik dat is netjes maar helaas te vroeg blij geweest. Nu is het inmiddels 17 mei en nog steeds niets ontvangen.
Hoop dat het nu uiteindelijk wel op een levering uitdraait.
Gr. Harry

Dat Ledoplicht zich aan de afspraak houd en dit alsnog levert.

Ledoplicht.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Harry
    Ledoplicht heeft een belofte gedaan op 28 april maar ze hebben zich er niet aan gehouden. Slechte zaak en ik zal proberen dit door te geven aan het TV programma opgelicht. Zijn er meer mensen die door hun opgelicht zijn doe dan ook aangifte bij het TV programma. Hoe meer mensen hoe meer kans dat dit op TV komt.

Harry

Ook een klacht indienen over Ledoplicht.nl?