Klacht Ledoplicht.nl: Iets besteld, maar geen levering of reactie

pvolker

Op 22 maart 2016 een product besteld, wat op voorraad zou zijn volgens de informatie op de website, en betaald. Direct na de bestelling een automatisch mailtje gekregen met het bestelnummer en een verwijzing naar de klantenservice voor vragen etc.
Hierna is het stil gebleven. Geen levering of mail ontvangen.
Bij het moederbedrijf Emovendo vervolgens op 31 maart 2016 een vraag hierover gesteld via het ticketsysteem (ticket #247981).
Nu een week later nog steeds geen reactie van de klantenservice, ook niet op de aangemaakte ticket.
Bedrijf is op geen enkele andere manier te contacten dan via dit ticketsysteem, waar men dus ook niet op reageer.

Levering van het bestelde product of wanneer levering niet mogelijk is binnen een aantal dagen, dan het geld terugstorten en de bestelling annuleren.

Ledoplicht.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

pvolker
    Afgelopen week ineens het volgende mailtje gekregen:
    ===============================================
    Allereerst excuses voor het late antwoord op je mail. Door een fout op de server hebben wij een tijd lang niet alle mail correct ontvangen.
    De set zal binnen 24 uur worden verzonden met DHL4you.
    ================================================
    Vreemd dat ze maanden niet reageren op mail of klacht via hun ticketsysteem en nu ineens wel.
    Uiteindelijk dus toch nog de bestelling ontvangen.

pvolker

Ook een klacht indienen over Ledoplicht.nl?