Opgelost door Ledoplicht.nl: order 4192 6 stuks buigzame lichtsnoeren

cliff

betaald en levertijd 2-3 dagen. zou met dhl4y zijn verstuurd op 31 Jan., zou toen per post.nl zijn verstuurd op 3 febr. klopt dus niet. waar blijven mijn lichtsnoeren ?

gaarne antwoord wanneer levering plaats zal vinden en aub geen leugens over verzending

Ledoplicht.nl
    Beste heer Kleeff,Jammer dat u ons niet de tijd biedt om op uw klantenservice ticket van gisteravond te reageren alvorens een klacht aan te maken.
    Zoals op 3 februari aangegeven is die avond naar aanleiding van uw eerdere bericht de bestelling opnieuw verzonden met de brievenbuspost van PostNL. Deze zou uiterlijk vandaag afgeleverd moeten worden.
    Met vriendelijke groet,Bart namens Ledoplicht.nl
    cliff
    Hallo Bart, de postbode is net weg en in de brievenbus lag een enveloppe van de hartstichting. Dus nog geen levering. Eerst zou 't 31 Jan. zijn verstuurd en nu voor de tweede keer ? op 3 februari.
    Als wij een pakketje versturen is het de volgende dag bij de mensen in huis. Waar zit dan de fout ?
    Groetjes Theo
    cliff
    Hierbij wil ik Bart bedanken, helaas zijn de lichtsnoeren die 3 x waren verstuurd volgens hem, niet aangekomen.
    Maar .... we hebben ons geld terug gevraagd en dat hebben we terug op onze rekening gestort gekregen.
    Dus toch goed gekomen.
    Groetjes
    Ledoplicht.nl
    Beste Theo,Wij vinden het erg jammer dat het fout is gegaan met uw bestelling.
    Fijn dat het probleem nu is opgelost en het aankoopbedrag op uw rekening is bijgeschreven.
    Met vriendelijke groet,Ledoplicht.nl
    cliff
    Verschillende keren mailcontact gehad en tot 3 keer toe zouden de lichtsnoeren zijn verzonden, bij navraag bij div. postkantoren en dhl4you, was er niks bekend en bestemd voor ons. Dit medegedeeld aan Ledoplicht en we hebben toen gevraagd om het reeds betaalde bedrag, terug te storten op onze rekening. Dit is inderdaad gebeurd, géén lichtsnoeren dus maar wel nog naar behoren afgehandeld.
    Hiervoor toch nog onze dank Bart.
    cliff
    Ledoplicht heeft geld terug gestort en is dus toch nog naar behoren afgesloten.
    cliff
    Ledoplicht heeft geld terug gestort en is dus toch nog naar behoren afgesloten.

cliff

Ook een klacht indienen over Ledoplicht.nl?