Klacht Ledsdoitnow.nl: Retourprocedure geblokkeerd, contact verbroken.

wim g.

Ik heb bij dit internetbedrijf een bestelling gedaan, en ontvangen, van diverse soorten LED-lampen (bestelnummer : 100032295). Eén soort wilde ik na twee dagen terugsturen omdat deze niet past in de beoogde armatuur: ze zijn net een paar millimeter dikker (boller) dan de oorspronkelijke (gloei) lampen. (Het gaat om kopspiegellampen). Op de website van het bedrijf staat dat dat moet via het aanvragen van een retourformulier, dat te verkrijgen is door het sturen van een mailbericht met in het onderwerp "aanvraag retourformulier". Dat heb ik gedaan; ik kreeg als antwoord dat ik het niet op de juiste manier had gedaan, maar dat het formulier binnen enkele dagen toegestuurd zou worden. Sindsdien heb ik, ondanks meerdere mails mijnerzijds, geen enkel bericht meer van het bedrijf ontvangen

Ik wil graag medewerking bij het retourneren van de niet-passende artikelen (waarvan er overigens bij aankomst één defect was), zodat ik, zoals beloofd, het aankoopbedrag kan terugontvangen.

Wij vinden dat Ledsdoitnow.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!