Klacht Leen Bakker : Al 1,5 maand geen gehoor op garantie vraag

Paulh115

Op 4 Mei 2020 hebben wij een loungeset besteld. Deze werd voor afhalen op 9 mei in een filiaal bij ons in de buurt geleverd. Thuis uitgepakt was 1 van de zit kussens beschadigd met roest achtige streep vlekken die er niet uit gaan.

Gelijk op 9 mei Leen Bakker gecontact via mail, geen reactie. Naar de winkel gebeld meerdere malen, geen reactie. Toen via facebook messenger, hier reactie met een nieuw email adres. Op het nieuwe email adres ook geen reactie. Toen werd via messenger aangegeven dat de klacht eindelijk uit stond en dat we reactie zouden krijgen binnen 10 werkdagen. 10 werk dagen later, geen reactie.

Ondertussen wachten wij al bijna 1,5 maand alleen op een reactie wat er gaat gebeuren met wat duidelijk een garantie geval is.

Wij willen dat er graag ZSM een nieuw kussen!

Ik wil dat ze zsm een nieuw kussen naar het dichtst bijzijnde filiaal opsturen zodat wij die voor het beschadigde kussen kunnen ruilen!

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?