Klacht Leen Bakker : Artikel incompleet bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302586
Gebruiker
Marcos2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een hangkast besteld bij Leenbakker.
Thuis aangekomen merkte ik dat er onderdelen ontbraken. Ik was dus teruggegaan naar de winkel.
Zij hadden de ontbrekende onderdelen dus besteld.
1 week later kreeg ik een bericht dat de onderdelen binnen waren. Thuis aangekomen merkte ik dat er nog steeds onderdelen ontbraken.
Dus ik ging terug naar de winkel.
De ontbrekende onderdelen werden nogmaals besteld.
1 week later moest ik terug naar de winkel.
De onderdelen die besteld waren klopten niet, ze waren verkeerd.
Ik vind dit een hele slechte en amateuristische service van Leenbakker. Schandalig gewoon.
Dit was voor mij de laatste keer dat ik iets koop bij Leenbakker.

De oplossing

Ik wil de juiste onderdelen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marcos2
    Datum
    Ik heb nog geen rractie ontvangen van Leenbakker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcos2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?