Opgelost door Leen Bakker : Bank in gekochtleveren en ik betaal zoals het hoort de bezorg kosten als de bank geleverd wordt €40

content Opgelost
Niettevredenklant

Afgelopen weekend een bank compleet besteld zonder beschadigingen of incompleet. Maandag zouden wij gebeld worden voor levering vertelde de verkoopster. Dit gebeurde niet dus zelf contact gelegd. Werd gezegd dat de verkoopster dat nooit gezegd zou hebben dat wij maandag gebeld zouden worden. Vervolgens zouden we begin van de week gebeld worden dit gebeurde woensdag en de bank wordt zonder poot geleverd. Bank niet geaccepteerd aangezien wij de bank goed nagekeken hebben voor wij het kochten en betaalden. Ook erbij gebleven tot er een A4 op kwam dat de bank verkocht was. We bleven daarbij omdat er op de andere zelfde bank wat wel een pootje miste door een stel kinderen gesprongen werd en wilde niet dat dat met onze betaalde bank zou gebeuren. De winkel hebben wij pas verlaten na het A4 VERKOCHT.

Van de bezorger die alleen bezorgt kregen we een preek ja maar dat weet je toch het is een outlet dat is incompleet. Nou ga natuurlijk geen bank kopen van €500 incompleet zonder pootje. Deze bezorger heeft niks gezegd over het leveren van het ontbrekende pootje. We moesten morgen maar bellen met ons klacht voor de outlet want deze bezorger leverde alleen maar. Zou bijna denken expres incompleet om zo aan dubbele bezorg kosten te komen, nogmaals zou het bijna denken en waarom nou ik belde voor mijn klacht naar de zaak en eerst kon ik zelf het ontbrekende pootje komen halen. Ok prima maar de bank dan vroeg ik. Mr was niet op de hoogte dat de bank retour was en vond het raar dat ik de bank zo niet geaccepteerd had omdat er een pootje miste. Die hadden ze kunnen leveren. Nou dat is ons niet verteld wel de preek van de bezorger dat het outlet is en dat je dat weet. Ik nogmaals koop geen bank van €500 die een pootje mist. Nou de verkoper belt mij zo terug kijken waar de bank is. Ik wordt terug gebeld en ineens zit het ontbrekende pootje er wel op. Bij ons ontbrak het pootje wel degelijk, maar weer wordt ik als leugenaar uitgemaakt. De bank wordt volgende week geleverd na een heftige discussie door de telefoon waarop verkoper (in dit geval inmiddels de volgens hem filiaal manager )waarop hele tegenstrijdige dingen worden gezegd en duidelijk naar voren komt dat ze van alles verdraaien en de schuld bij de klant willen neerleggen.Ik wel even dubbele bezorg kosten moet betalen , omdat zij een niet compleet bankstel bezorgen
Waar ineens wel een ontbrekende pootje op zit. Ik betaal zoals afgesproken de bezorg kosten maar ga niet op draaien voor twee maal bezorg kosten.

Zoals het hoort met respect en de waarheid. Niet met verdraaien en tegenstrijdige beweringen. Leveren en bezorgen zoals het hoort!
Bank is geleverd in goede staat en gewoon eenmalig bezorgkosten zoals afgesproken.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?