Klacht Leen Bakker : Bank mag niet bij Leen Bakker in Hoorn retour gebracht worden binnen zichttermijn

Lisa08

Goedemiddag,
In de webshop van Leenbakker heb ik voor mijn hulpbehoevende ouders op 11 oktober een bank besteld en zojuist met aanhanger opgehaald omdat hij binnengekomen was. Deze bank stond als hoekbank in de winkel en er is gezegd dat dit dezelfde bank is als de bestelde driezit variant. Helaas bleek dit (ondanks de adviezen) niet aan de verwachtingen te voldoen (kleiner en lager dan de hoekbankvariant).
Geen probleem, we retouren het. Aanhanger geregeld, mijn moeder opgehaald en de bank teruggebracht naar Leen Bakker in Hoorn, waar we tevens de bank opgehaald hebben.

Echter mocht de bank niet retour, aangezien het niet duidelijk was of het een op maat gemaakte bank was. Dit was zeer zeker niet het geval, echter was dit in het systeem niet duidelijk genoteerd. We mochten de bank niet retourneren en zijn naar huis gestuurd met de aanhanger en de bank erin.

Er was vanuit de winkel waar de bank vandaan kwam geen compassie en meedenken over dit probleem. We werden weggestuurd en onprettig behandeld. We begrijpen erg goed dat systemen soms niet handig werken, maar dit is zeer onduidelijk en onbegrijpelijk voor de klant, vooral als de winkel het gekochte product niet aanneemt waar wordt geadverteerd met 7 dagen zichttermijn.

Als passende oplossing zou ik graag zien dat de bank bij mijn invalide ouders opgehaald wordt, aangezien er tot nu toe geen enkele service verleent is.

Lisa Huiden

Zie de klachtbeschrijving, graag de te retouren bank terugnemen en ophalen.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?