Klacht Leen Bakker : Bestelling niet compleet.

Klachtnummer
# 257604
Gebruiker
Andrius Baltrusiunas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het gaat over de filiaal in Breda. Zondag tuinset gekocht inclusief kussens. Woensdag heb ik hem opgehaald en donderdag in elkaar gezet. Kussens bleek te ontbeken waardoor heb ik donderdag twee keer naar de filiaal gebeld. Medewerkers hebben mij beloofd om terug te bellen, helaas geen gehoor. Uiteindelijk vrijdag avond zelf naar de filiaal gereden en van de filiaal manager kreeg te horen dat kussens zijn op 30e na mijn telefoontje zijn bijbesteld en komen pas dinsdag binnen. Een week lang heeft de klant dus niks aan dat stukje plastic meubel! Op de vraag hoe komt dat kussens bijna een week later besteld worden bleef filiaal manager maar met handen zwaaien. Is dat hoe je klanten behandel? Achteraf ben ik nog onvriendelijk behandelt en weggestuurd!
Nooit meer naar deze klantonvriendelijke filiaal!

De oplossing

Geld voor de kussens wil ik terug hebben. Inmiddels heb ik de kussens bij een andere winkel gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen