Klacht Leen Bakker : Betaald Artikel zoek geraakt.. krijg tot nu toe geen nieuwe

Klachtnummer
# 423012
Gebruiker
Claudia84
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 dec 2019 een online bestelling gedaan. Deze zou 7 jan 2020 in de winkel zoetermeer geleverd worden.
Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet gekregen!!
Kreeg te horen dat mijn product kwijt geraakt is . Vind dit een slechte service!! Ik moet maar afwachten is het antwoord...

De oplossing

Zorgen dat leenbakker aktie onderneemt.. ik wil mijn bestelling krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen