Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Leen Bakker : De levering van mijn bank is vertraagd
Details
Klacht
Op 28 mei 2020 heb ik via de website de hoekbank Collin besteld. Bij de bezorg opties heb ik aangegeven dat ik wil dat de bank thuis wordt bezorgd op woensdag 15 juli 2020.Na negen weken wachten (en negen weken op de grond zitten) kreeg ik vandaag een e-mail dat de bank is vertraagd doordat de vooraad in het magazijn niet tijdig is aangevuld.
Ik heb het bedrijf inmiddels gebeld en zij geven aan dat ik niet meer kan doen dan een klacht indienen.
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat de bank zo snel mogelijk word geleverd. Het liefst ontvang ik in de tussentijd een tijdelijk bank zodat ik in ieder geval niet meer op mijn vloer hoef te zitten en ik verwacht een (financieële) compensatie voor te te late levering.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.