Klacht Leen Bakker : Gaatjes in gordijnen

Crienc

Een paar weken geleden heb ik verdijsterende gordijnen bij jullie besteld. Na een paar weken wachten waren ze vorige week klaar, heb ik ze opgehaald en meteen opgehongen. De volgende ochtend werd ik wakker en zag licht door de gordijnen heen. Er zitten allemaal kleine gaatjes bij de plooien en door het hele gordijn waar er een nieuw stuk op aan is gezet. Ik ben toen terug gegaan naar jullie filiaal in Dokkum en daar werd mij verteld dat ze er niets aan konden doen. Het enigste wat ze mij konden advieseren was om dan ook nog maar rolgordijnen te kopen en die er achter te hangen. Ik koop toch verdijsterende gordijnen? Daar horen niet nog eens rolgordijnen achter lijkt mij. Ik ben er mee naar een andere winkel geweest en daar is mij verteld dat de gordijnen met een te dikke naald zijn genaaid en dat dit absoluut niet kan. Maar nu zit ik dus met verdijsterende gordijnen die helemaal niet verdijsterend zijn en ik heb er meer dan genoeg voor betaald dus ga hier niet mee akkoord.

Ik zou het liefst nieuwe gordijnen willen en anders mijn geld terug.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?