Klacht Leen Bakker : geld kan je net zo goed verbranden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 252444
Gebruiker
puurnicole
Datum
0 reacties

Details

Klacht

wij hebben een bank besteld bij leenbakker in Utrecht. in de winkel hebben ze met ons de verkoop door genomen en onder andere was de vraag op welke verdieping we de bank wouden. wij zeiden de 2 verdieping in ons huis. geen probleem, ze zullen het voor extra kosten daar brengen. de dag van levering hebben ze het op de begaande vloer neer gezet en weggegaan. we hebben leenbakker meteen opgebeld want zelfs op de bon staat dat het op de 2e verdieping werd afgeleverd. (en de extra kosten?!) toen de antwoordcentrum opnam hebben wij ons verhaal hebben gedaan kregen we leuk te horen dat dat ons probleem was en we het zelf moesten uitzoeken, en we ons geld niet terug krijgen. na anderhalf uur aan de telefoon hangen waren wij het ook wel zat.

Gewenste oplossing

geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen