Opgelost door Leen Bakker : Geld terug krijgen duurt nu al 3 maanden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 477862
Gebruiker
RozeAri#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gordijnen besteld maar nooit ontvangen. Na vele telefoontjes en beloften van de klantenservice heb ik nog steeds het aankoop bedrag niet retour.

De oplossing

Ik wil het aankoopbedrag terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RozeAri#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 5 maanden bellen, mailen , weer bellen en mailen uiteindelijk het aankoop bedrag terug. Ook tegoed erbij van Leenbkker
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen