Klacht Leen Bakker : gordijen besteld,maar niet gekregen

Klachtnummer
# 289366
Gebruiker
h.a
Datum
0 reacties

Details

De klacht


gordijnen besteld via online, op 01 december zou ze 22 december met de post bezorgd krijgen.maar er kwamen geen gordijnen, ik heb toen gebeld en ja er kwam 1 gordijn. maar ik heb nu al wel 10 keer gebeld waar mijn andere 2 gordijnen blijven .de ene keer krijg ik te horen dat ze het gaan uit zoeken en dat ik terug gebeld zal worden,maar helemaal niks.vanmiddag er weer heen gebeld en ja deze keer werd ik terug gebeld, dat ze het aan het uizoeken zijn maar ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn gordijnen en weet nog steeds. ze zeggen steeds dat ze het uitzoeken, maar vervolgens hoor je niks.

De oplossing

mijn gordijnen zo snel mogelijk of direct mijn geld terug, kan ik ergens anders anders gordijnen kopen en niet 10 werkdagen wachten op mijn geld ,heb nu wel lang genoeg gewacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?