Opgelost door Leen Bakker : Hoofdkussen wordt in een andere maat geleverd dan besteld.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 556284
Gebruiker
firewhole
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden hebben we een latex hoofdkussen besteld en dit hoofdkussen is geleverd in een andere maat dan op de website van Leenbakker, te weten 60x40x13 i.p.v. 70x40x15. Na een maand heeft Leenbakker nog geen oplossing weten aan te dragen voor dit probleem, zij verschuild zich achter een toeleverancier terwijl het kussen toch echt bij LeenBakker zelf is besteld! Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en dat Leenbakker erop hoopt dat ik het opgeef. Echt een service beneden het niveau van wat je denkt te mogen verwacht van een zaak met naam....

De oplossing

Ik wil het hoofdkussen geleverd krijgen in de maatvoering zoals besteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
firewhole
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem is na 2 maanden eindelijk 'opgelost'. De 2 hoofdkussens zijn niet in de bestelde maar de kleinere maatvoering geleverd, dit terwijl de website van Leenbakker vandaag nog steeds de grotere maatvoering aangeeft. Na veel aandringen is Leenbakker uiteindelijk over de brug gekomen met een door mij gevraagde compensatie van 15 euro, immers kleinere kussens betekent ook minder latex. Niets ging vanzelf goed, er was vasthoudend contact voor nodig. Verder nog een detail: Leenbakker heeft mijn (negatieve) product review (waar ze zelf om hadden gevraagd) van de kussens op haar site afgewezen 'omdat die niet zou passen in haar beleid' zonder verder aan ter geven wat dat dan inhoudt. Ik snap nu waarom er alleen positieve reviews te lezen zijn. Gelukkig is er ook nog een klachtenkompas......
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen