Klacht Leen Bakker : Ik krijg mijn geld niet terug van een product wat niet meer in de productie zit

Klachtnummer
# 461224
Gebruiker
kimvigo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 19 mei een tuinset besteld en kreeg 2 weken, bij dag van levering te horen dat dit tuinstel niet leverbaar is, toen zou ik binnen 10 geld mijn geld binnen krijgen maar deze termijn is ook voorbij nu en helemaal niks geen geld terug. Heb 7 keer moeten bellen met iedere keer een ander verhaal en niet geholpen , ik ben woedend en raad iedereen aan hier niks meer te kopen!

De oplossing

Ik wil per direct mijn geld terug en de bezorgkosten, ik
Heb deze order 19 mei geplaatst!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen