Klacht Leen Bakker : Klantenservice al dagen totaal onbereikbaar

Klachtnummer
# 441621
Gebruiker
Koffieleut
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 april een bestelling geplaatst en meteen betaald. Ik wil mijn bestelling herroepen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Op de site staat dat de wachttijd kan oplopen tot een uur, maar het nummer is gewoon onbereikbaar. Op de website staat dat je voor een herroeping van je bestelling contact moet opnemen met de klantenservice. Dat kan dus niet! Via het contactformulier op 1 mei dan maar gemeld dat ik mijn bestelling wil annuleren. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen.
Ik wil voorkomen dat mijn bestelling toch wordt verstuurd, zodat ik zelf verantwoordelijk ben voor het retourneren, en daar pas ik voor. Druk of niet, gewoon je werk doen Leen Bakker!

Mvg
M. Meijer

De oplossing

Mijn bestelling annuleren en geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen