Klacht Leen Bakker : Klantonvriendelijke stoffeerders maken van hun probleem mijn probleem

Jelke89

Vanochtend zou LeenBakker een vloer komen plaatsen. De stoffeerders waren keurig op tijd, maar hadden niet de juiste maat bij zich. Ondanks dat de winkel nog geen 2 km verderop zit gaven ze aan niet even het juiste formaat op te kunnen halen vanwege hun routeschema. Er zou contact met me worden opgenomen om een nieuwe afspraak te plannen. Ik heb zojuist maar zelf gebeld en de eerstvolgende mogelijkheid is pas over een week. In de tussentijd heb ik de meubels die in die kamer zouden komen dus een week in de huiskamer staan, terwijl ik op 11 augustus de vloer al gekocht en betaald heb en moet ik speciaal nog een dag vrij houden. Er wordt erg makkelijk van jullie fout mijn probleem gemaakt.

Ik snap dat er niet ineens nu wel een vloer gelegd kan worden, maar dat ik een week langer in de rotzooi zit doordat de stoffeerders niet bereid waren om even naar de winkel te rijden om de juiste maat op te halen (heb het nagekeken en het is exact twee km) zou ik graag een vorm van financiële compensatie zien. Als ik bestelwagen tot mijn beschikking had gehad had ik het wel zelf opgehaald, al betwijfel ik of ze daar wel op hadden willen wachten.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?