Klacht Leen Bakker : Komen belofte herhaaldelijk niet na.

Klachtnummer
# 551212
Gebruiker
RichardV250476
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee stoelen besteld in mei 2021. Zou binnen 2 weken geleverd worden volgens de website. Na betaling krijg ik een bevestiging maar werd de levertijd al een maand. 3 dagen voor de leverdatum een mail dat het nog twee maanden ging duren. Nu weer, 3 dagen voor levering weer een mail dat het nog een maand gaat duren. Klantenservice is niet of nauwelijks bereikbaar.

De oplossing

Ik wil mijn betaalde stoelen hebben binnen een week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen