Klacht Leen Bakker : Lange leveringstijd Leen Bakker

Klachtnummer
# 541413
Gebruiker
Leenkoekebakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de veel te lange leveringstijd van een tuinset door Leen Bakker en de wijze van communicatie hierover.

Op 31 maart 2021 heb ik de bestelling geplaatst en betaald (€750). De levertijd zou 11 mei 2021 zijn. Op 10 mei, een dag voor de levering, kreeg ik een mail dat het niet doorging en dat de levering ruim een maand later pas zou plaatsvinden op 15 juni. Hierop heb ik gebeld en kreeg te horen dat het wel geleverd zou worden op 15 juni. Helaas, op 11 juni kreeg ik via de mail weer bericht dat het wederom ruim een maand later zou worden bezorgd op 19 juli. Hierop heb ik weer met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het niet anders is. En dat ze ook geen garantie konden geven dat het 19 juli wel bezorgd zou worden. Hierop heb ik de bestelling noodzakelijkerwijs moeten annuleren en mijn geld teruggevraagd. Mijn klacht is dat ik aan het lijntje ben gehouden. Als ik had geweten dat het bedrijf zich niet zou houden aan de levertijd (zoals opgenomen in de CBW regels), dan had ik veel eerder bij een ander bedrijf mijn tuinset voor de zomer besteld.

De oplossing

Als ik had geweten dat het bedrijf zich niet zou houden aan de leveringstermijn, dan had ik de loungeset voor de zomer ergens anders gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen