Klacht Leen Bakker : Leen Bakker is onbereikbaar en reageert niet op mails

Helaaseenklachttemelden

Op 8 oktober 2020 een bank besteld, afgesproken leverdatum 3 december. Op 1 december ontvangen wij een bericht dat de bank bezorgd zal worden en dat zij de levering klaar maken. Om ons voor te bereiden op te levering, brengen wij die middag op 1 december, van te voren onze oude bank naar de milieustraat. Even een dagje op stoelen, geen probleem. 24 uur van te voren tegen 18.00 uur, ontvangen wij een bericht dat de levering niet plaats kan vinden en met 14 dagen verplaatst wordt. Uiteraard gelijk proberen te bellen, maar je komt er niet door en na 18 uur zijn ze niet meer bereikbaar. Hoezo uitgekookt om dan de mail te verzenden. Toen gelijk naar de winkel, compensatie gevraagd, kosten levering van 50 euro zouden ze vergoeden. Voor een leenbank moest ik bij de klantenservice terecht. Daar meerdere keren mee gebeld en gemaild. Geen reactie. In de winkel vertelden ze dat de bank echt wel zou komen. Ze zouden ons niet met kerst en oud en nieuw laten zitten. Nog weer de levering verplaatst naar 23 december. En ja hoor. 19 december weer een mail. Er kan weer niet geleverd worden, want het magazijn is niet op tijd aangevuld...jaja..weer meerdere malen gebeld, maar je de lijn wordt gewoon verbroken. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. Deze dame was super aardig en zou ons niet laten zitten zonder bank. Ze vond dat de winkel eigenlijk meteen al een leenbank had moeten regelen. Ze klonk erg kordaat, zou me de volgende dag terugbellen. Maar helaas, weer niets. Oo k niet teruggebeld, Dat is toch wel het minste. Nu zou de levering pas weer 14 januari plaats vinden...?? Toen was het klaar. Ik heb volgens voorwaarden recht op ontbinding van de overeenkomst en dus gedaan. Maar ik krijg daar geen reactie op, ook niet op de eis van terugbetaling van het vooruitbetaalde bedrag en schadevergoeding. Echt als ik zo mijn werk zou doen, was ik al lang ontslagen. Beste directeur, beste teamleider klantenservice. Maak je zaken op orde ! Het concept is super leuk, mooie meubels voor mensen met een beperkt budget. We hebben hartstikke fijne spullen gekocht. Maar nu komen we nooit meer terug. Zonde.

Reageer een keer zoals een klantenservice betaamt.

Helaas, iedereen scheldt bijvoorbeeld op een bol.com...dat ze zo groot zijn etc. Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen, altijd binnen 1 week reactie van de klantenservice bol.com... Hier weken helemaal niets.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?