Opgelost door Leen Bakker : Leen Bakker / Slechte service / slechte oplossing

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 552561
Gebruiker
Jacob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 augustus in de aanbieding rolgordijnen besteld totaal €160,- na meerdere keren mailen/bellen wanneer het geleverd zou worden, kregen we vandaag een mailtje 26 augustus deze order is geannuleerd, uw geld word teruggestort. Terwijl de helft van de order wel leverbaar is en nog gewoon op de site te koop word aangeboden

Klantenservice gebeld totaal gesprek/wachttijd 51 minuten.

Oplossing: ik moet vandaag opnieuw bestellen betaal 210 euro en krijg 10 euro korting. (Dame waar ik mee sprak was het hier ook niet mee eens maar mocht niet anders)

De oplossing

Ik wil rolgordijnen in mijn huis, zoals 8 augustus besteld voor het afgesproken en betaalde bedrag.

Eventueel een langere, zodat wij deze kunnen inkorten na het juiste formaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen